Friday, March 2, 2012


Sapa kata susah pakai Corset ni..! SENANG JE…
Sebenar-benarnya…x susah bila nak pakai corset ni. Ok, seringkali kita tahu memang memeritkan klu nak pakai corset kn, buang masa laa..,susah laa betul x? apa yang saya nk kongsi tentang kehebatan Corset Terapi masa mula2 saya pakai memang dalam kepala saya dok ingat memang susah nak pakai ye la saiz corset kan kecik n memang ketat la bila nk pakai nak kena org tolong pakai la kan.. tapi memang betul susah cikit la nk pakai Corset Terapi ni.. ye la dh first time pakai tapi bila saya dh tahu bnyk kelebihan dan hebatnya Corset Terapi ni  saya pun terus pakai la dengan tunjuk ajar oleh agent..agent siap bagi tunjuk cara-cara pakai n cara basuh sekali, terpegun jugak lah saya dengar penerangan tentang Premium Beautiful ni.. n second day and seterusnya rasa dah tak susah nk pakai corset ni n x merungut lg..dah tahu cara pakai dan rsa senang je 5minit dah siap!! Hmm... boleh pakai kebaya dh hehe… n after pakai wow!! saya tak sangka tubuh badan berubah bentuk serta merta! ada shape lebih langsing, perut rasa sedap kemas dan sekata x buncit dh, breast pn terbentuk dengan betul dan berisi, rasa badan macam di dakap je dan confident je…
Jom la..cuba! saya sendiri alaminya.. that’ y I want to share u all k..my testimony!

No comments:

Post a Comment