Friday, March 2, 2012


Berapa hari elok pakai set pb selepas bersalin…?


Q: nak tnye... semasa dalam pantang hri ke brape agak2 elok pkai set pb? n boleh x letak krim pnas sblm pakai set pb nie..? Puan Ain
______________________
A: 1) Hakikatnya, Premium Beautiful mempunyai ciri-ciri khas boleh dipakai walaupun sebelum luka sembuh atau atas nasihat doktor anda =(Untuk ceaser: selepas 2 minggu atau lebih, Bersalin normal: 3hari paling awal saya pernah pakaikan (: mereka rasa lebih selesa dan sihat cergas dari biasa ).
+Buat ujian ringkas dahulu dengan selimutkan Bengkung PB ini diatas perut anda dahulu, perlahan-lahan kancingkan satu persatu perlahan-lahan. Rasakan dulu keselesaannya. 'Be alert' juga pada apa-apa kengiluan berlaku. Jika tahan sakit pakai, jika tidak tahan sebarang kesakitan sila tanggal, tunggu sakit hilang- pakai semula berulang kali sehingga anda selesa sepenuhnya.
+Terbukti, FIR didalam Premium Beautiful membantu mempercepatkan penyembuhkan sebarang luka pembedahan.
http://www.salwacorset.com


2) Krim Panas..?? --> Tidaklah dilarang memakainya. PENTING! pastikan gel/losyen/minyak tersebut betul-betul kering di kulit barulah boleh memakai Premium Beautiful. Ini bertujuan untuk menjaga tekstur kain Premium Beautiful. Kain Premium Beautiful berjenama Akuatek Akuadyne berteknologi tinggi, ia menyerap maksima bau dari dalam badan. Oleh itu jika losyen/gel/minyak urut yang mempunyai bau yang kuat, baiklah digalakkan mandi dahulu. Ini untuk menjaga dan menambahkan lifespan set kesayangan Premium Beautiful anda ini.

No comments:

Post a Comment