Friday, March 2, 2012



SAYA NI SUKA SANGAT BAB CANTIK NI..MCM U ALL LA KN…


Ok, actually saya suka bab cantik ni x kira la di muka ka nak langsing ka boleh kata semua la…besa la kn kita org permpuan nk cantik je.. kdg tgk kt tv tu bila tgk artis cantiknye badan artis tu selalu kita dengar ala artis pakai corset tuu..ye ke…? Itu la saya dok dengar bila org dok kata. Betul atau tak tapi saya percaya coz diorang mesti nk cantik.. Sebab tu la saya suka tentang Corset ni. Tambah pulak saya terjumpa dengan org yang jual corset hebat ni. X penah lg la saya tgk Corset Terapi Premium Beautiful ni sebelum ni.. masa tu saya tak sabar nak beli dan nak pakai. 


Tambah pulak agent tu cerita tentang kehebatan Corset Terapi Premium Beautiful ternganga saya dok dengar dia cerita.. eh betul ka..? eh betul ka..? saya dok tanya dia dan siap dia tunjuk banyak testimony2 selepas pakai Corset Terapi ni ramai pulak tuu..after n b4..memang beza sngt2.. ok, masa dia buka beg Corset untuk bg pd saya mula2 saya tgk Corset Premium Beautiful ni woww..! cantiknya memang cantik sangat2 beza sungguh dengan corset yang ada dipasaran..terang2 kita akan Nampak kualiti fabric bila disentuh memang menabjukan xsabar2 nak pakai masa tu. Ye la apa yang kita tau corset ni dia memberikan bentuk badan kita langsing dengan serta merta..sebelum ni x pernah2 saya pakai just tgk kwn saudara je yang pakai tapi bukan Corset Terapi Premium Beautiful la.. masa mula tgk dan sentuh fabric Premium beautiful saya tgk warna dia memang hitam menawan tak macam saya tgk kt pasaraya la..warna hitam nampak pudar n mcm x yakin jer nak beli kt pasaraya tu heh…lagi satu kain fabric dia mcm xyakin je nak beli..klu x caya u all pergi servey ye… di sini sy just nk kongsi pengalaman sy first time tgk  n  beli Corset Premium Beautiful ni.. sebab byk kelebihan corset ni…sebab tu sy ingin membantu ladies di luar sana yg sedang mencari sesuatu untuk cantikn so disini saya rela hati ingin membantu ladies yg masih tercari-cari sesuatu itu supaya menjadi anggun dan menawan untuk org yg tersayang alrighttt…..

Dapatkan CORSET TERAPI PREMIUM BEAUTIFUL NO.1 in MALAYSIA dr saya best seller zon utara yang sah dan berpengalaman..
CALL/EMAIL : 0175741931/ siticorset @yahoo.com


p/s : sebarang pertanyaan dan cadangan sila tinggal komen anda..InsyaAllah twin akan reply ok..

No comments:

Post a Comment